Είσοδος για Γονείς

Το Προσωπικό

Επικοινωνία

Σε ένα τυπικό βιογραφικό σημείωμα θα έπρεπε να αναφέρω τις σπουδές,  τις καταρτίσεις και την επαγγελματική μου εμπειρία, πληροφορίες πολύ σημαντικές που ωστόσο δε δίνουν καθαρή εικόνα του πως είμαι μέσα σε μια τάξη και πως αλληλεπιδρώ με ένα παιδί.

Μέσα σε μια τάξη λοιπόν αρχικά ψάχνω γι` αυτό που θα με κάνει να πρωτοαγαπήσω  το παιδί. Δεν είναι κάτι έντονο αλλά κάτι μικρό συνήθως όπως τα μάτια του, ο τρόπος που θα με ψάξει όταν δεν είμαι κοντά του, ο τόνος της φωνής του, το χαμόγελό του. Είμαι αυτή που θα ακούσει προσεκτικά τις ανάγκες του, θα σκύψει για να το βλέπει όταν της μιλάει, θα του συμπεριφερθεί με απόλυτο σεβασμό και αγάπη και θα γίνει μαζί του φεγγάρι, πουλί, ήλιος, βροχή και ό, τι άλλο φανταστεί. Είμαι ακόμη αυτή που θα δεχτεί πως το φεγγάρι το πρωί κοιμάται και πως ένα δέντρο μπορεί να είναι μωβ χωρίς να το διορθώσει γιατί θέλει να δει πως διαχειρίζεται τα λάθη του μόνο του. Κυρίως είμαι εκείνη που θα δεχτώ και θα αγκαλιάσω κάθε παιδί ξεχωριστά μαζί με την οικογένειά του ανεξαρτήτως φυλής, γλώσσας και πολιτισμού.

 

 

  • Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών
  • MSc Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών
  • MSc Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής αγωγής
  • Πτυχιούχος επιμορφωτικού προγράμματος στη Συμβουλευτική Ψυχολογία
  • Επιμορφώσεις σε Μαύρο Θέατρο, Μουσικοθεραπεία, Μουσικοκινητική